دانستنی‌های در و پنجره

خانواده پروفیل‌های UPVC واکا کرویتز

خانواده پروفیل‌های UPVC واکا کرویتز

گروه صنعتی واکا کرویتز در نوآوری و طراحی قالب‌های پروفیل با دیگر تولیدکنندگان مشابه در این صنعت، تفاوت بسیاری دارد. چرا که این مجموعه،‌ اولین تولیدکننده پروفیل خانواده ۵۲ میلی‌متر با سه حفره در ایران است که با طراحی خاص و نوآوری حرفه‌ای، به عرضه نوع جدیدی از خانواده پروفیل پرداخته است. از دیگر محصولات تولیدی این مجموعه می‌توان به دو خانواده پروفیل‌های ۶۰ میلی‌متر با نام‌های ۶۰ دکوراتیور و ۶۰ میلینیوم با سه حفره و پروفیل‌ رویال ۷۰ میلی‌متر با پنج حفره اشاره کرد.

هم اکنون واکا کرویتز از پیشروها و پیشکسوتان صنعت پروفیل UPVC در ایران شناخته شده که با تولید بیش از ۶۰ مدل پروفیل، یکی از کامل‌ترین تولیدکننده‌های این محصول در ایران محسوب می‌شود.

در حال حاضر پنج خانواده پروفیل UPVC  توسط واکا کرویتز تولید می‌شوند. تمامی محصولات واکا کرویتز برای تولید پنجره‌های دکوراتیو یا ساده کاربرد دارند. هر آنچه که برای نصب یک پنجره در ساختمان‌ها و مکان‌های مختلف نیاز است را واکا طراحی و تولید می‌کند.

پروفیل کرتین وال

واکا کرویتز همچنین اولین گروه صنعتی و تنها تولیدکننده پروفیل  نمای شیشه ای  (Curtain Wall) در خاورمیانه به شمار می‌رود.
پروفیل کرتین وال با طراحی منحصربه‌فرد و ویژه‌ای به بازار عرضه می‌شود که آن را از سایر پروفیل‌ها متمایز می‌کند. از این پروفیل‌ها در اجرای نمای تمام شیشه استفاده می‌شود.

در حال حاضر واکا کرویتز تنها تولیدکننده پروفیل‌های نمای ساختمان تمام شیشه در خاورمیانه شناخته می‌شود که پیش از آن در انحصار آلومینیوم و آهن بوده است. قیمت کرتین وال برخلاف نمونه مشابه آلومینیومش، ۵۰ درصد ارزان‌تر و ۳۰ تا ۴۰ درصد وزن‌ کمتری دارد.

[table “1” not found /]