واکا کرویتز

افتخارات و دستاوردهای واکا

افتخارات و دستاوردهای واکا

گروه صنعتی واکا کرویتز توانسته استانداردهای مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ایران، استاندارد سطح کیفی کلاس A ایران و CE اروپا را دریافت کند.

همچنین تمامی پروفیل‌های این مجموعه دارای سطح استاندارد RAL آلمان بوده که تحولی بزرگ در صنعت نمای ساختمان در ایران محسوب می‌شود. این استانداردها تمایز و کیفیت بالای محصولات واکا کرویتز را تایید می‌کند.

واکا کرویتز همچنین برای اثبات کیفیت محصولات خود،‌ آزمایش‌های متعددی را روی پروفیل‌ها انجام داده که مهم‌ترین آن‌ها آزمایش زنون Table-AB ۶  و 6500 ساعت برای شرایط آب‌وهوایی خاورمیانه محسوب می‌شود. گواهی استاندارد حاصل از اجرای این آزمایش، بدان معنا است که پروفیل‌های گروه صعتی واکا کرویتز تا ۲۵ سال تضمین کیفیت دارند.

هیچ‌کدام از پروفیل‌های مجموعه واکا کرویتز از مواد بازیافتی تهیه نشده و به همین دلیل توانسته استانداردهای رال آلمان و سطح کیفی A ملی ایران را به دست آورد. همچنین تمامی پروفیل‌های این مجموعه در آزمایش‌های تست جوش، تغییر رنگ و مقاومت در برابر خورشید شرکت کرده و توانسته با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذارد.

همچنین گروه صنعتی واکا کرویتز ظرفیت تولید بیش از ۱۶ هزار تن پروفیل را در سال دارد و توانسته برای ۶۰۰ نفر در سراسر کشور اشتغال ثابت ایجاد کند.

پروژه‌های واکا کرویتز در ایران و جهان

گروه صنعتی واکا کرویتز تا به امروز در ایران و کشورهای همسایه پروژه‌های متنوعی را اجرا کرده است. از جزیره کیش تا مشهد و مناطق شمالی در ایران فارغ از شرایط‌های جوی شمال و جنوب کشور، واکا کرویتز به ارائه خدمات خود پرداخته است.

پروژه شهر آفتاب در جزیره کیش ، ابر پروژه نظام مهندسی یزد و پروژه برج پزشکان در آجودانیه تهران تنها گوشه‌ای از همکاری‌های موفق واکا است که نشان می‌دهد پروفیل‌های آن در هر شرایط و مکانی کیفیت خود را بیش از 15 سال تا الان حفظ کرده است.

واکا کرویتز در کشورهایی چون افغانستان، عربستان، امارات متحده عربی، قطر و عراق هم پروژ‌ه‌های مشابهی را اجرا کرده است.

[table “1” not found /]